14 Ekim 2012 Pazar

Berlin de eylemlerdeyim ...

Kreuzberg ; Berlin de küçük İstanbul ....

İlk defa bu kadar Türkün içinde bulundum ve sokakta yürürken bir yandan kebap kokuları bir yandan da çoğu insanın Türkçe konuşması memleketimi özlediğimi anladım.

- Peki Kreuzberg de bulunmamın sebebi neydi ?
- Cevap veriyorum '' YENİ RAKI ''

Sizlere bir sonra ki yazımda bundan bahsedeceğim : )
Şimdilik Kreuzberg de yaşadığım trajik komedi durumumu anlatmak istiyorum....

 Evet arkadaşlar yanda ki fotoğraftan da gördüğünüz gibi biz eylemin içine düştük.Bu arada yanımda Emrah diye bir arkadaşım  var ve onunla da o gün tanıştım : )

Biz rakı ararken bir yandan da eylemin içinde olmamız ne kadar şanssız olduğumuzu gösteriyordur sanırım.Yani o kadar çok gün varken bizim o güne denk gelmemiz gerçekten çok enteresan ki ben Türkiye de hiç bir eyleme katılmışlığım da yoktur.

Bana deselerdi ki Berlin de eyleme katılacaksın diye vallahi inanmazdım.Hayat bazen ansızın bizlere sürpriz yapabiliyor.Evet arkadaşlar bu eyleme geçmeden önce o gün çok yorulduğumu söyleyebilirim ciddi anlamda o gün çok yürüdüm ve ayrıca geceyi de partiyle sonlandırmamız yorgunluğuma tuzu biberi oldu : ))

Yukarıda da söylediğim gibi Kreuzberg de çok Türk var ve bunu takip eden bir kaç semt daha var.Ben akşam ki parti için Rakı almam gerekiyordu sebebi ise o gün Türk gecesi yapmamız ve yabancılara Türklerin tükettiği yiyecek içecek falan filan onları yabancılara tanıtmaktı yani bu sebeple rakıyı sadece burada bulabilirdim ki çok gezmemize gerek kalmadan ilk Türk marketinden aldık rakımızı.

Dedik gelmişken birazda buraları gezelim arkadaş tam gezmeye başladık baktık her yerde polis var sanırım buralarda olay olmuş derken bir de ne görelim koca bir kalabalık bize doğru geliyor.Meğerse millet eylem yapıyormuş. '' Irkçılığa HAYIR, Savaşa HAYIR '' sloganlarıyla baktık eylem iyi bir şeye hizmet ediyor bizde eyleme katılalım dedik deyiş o deyiş baktık eylemin içindeyiz neyse baya bir yürükten sonra tabi bende bir yerden fotoğraf çekiyorum ayrıca sizlerle bir de video paylaşacağım baktım bu eylem sadece fotoğrafla olmaz : )))



Ayrıca ilk deneme çekimim yani açıları doğru alamamış olabilirim : )))                                                                      

Evet arkadaşlar bu eylemi de kazasız belasız atlatmış olduk ama hayatımda yaşayacağım en farklı olayları o gün yaşadığımı sizlere söyleyebilirim : )))                                 

O günün akşamı '' TÜRK GECESİ '' en kısa zaman da bu yazımı da sizlerle paylaşmak dileğiyle şimdilik benden bu kadar....

Berlin Berlin ve Berlin........beni her gün şaşırtıyorsun !!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder