8 Ekim 2012 Pazartesi

Hayatımın Merkezi ...

Bazen şanslı olmak lazım hele ki yabancı bir ülkede yaşıyorsanız.Bildiğiniz gibi burada ki işlerimin çoğunu aslında şansımın da yardımıyla hallettim.Daha bitmedi burada ki işler ve umarım şansım da her zaman yanım da olur.Aslında bu yazıyı yazmamın amacı sanırım vefa borcundan kaynaklanıyor.

Şöyle ki ;

Berline ilk geldiğim zaman hayatımda çok da kişi yoktu ve ben Berline gelmeden önce bir kaç kişiden telefon numarası almıştım ve Berline geçince hepsiyle iletişime geçecektim ve öyle de yaptım.

Bir çok kişiyle konuştum sağolsunlar bana her konu da yardımcı oldular ama sadece bir aile gerçekten sürekli benim yanımdaydı.Aslında bu ismi yazmam ne kadar doğru ama gene de yazmak istiyorum '' HACET AİLESİ''.

Ne kadar da birbirimizi tanımadan Berlin de konuşmaya başlasak da  bu aile beni hemen aralarına aldı ve aslında ruhen beni rahatlattıklarını söyleyebilirim çünkü ben biraz sorunlu bir gencimdir : ) yani kafama bazı şeyleri haddinden fazla takarım.

Bu aile olmasaydı buralar da ne yapardım gerçekten bilmiyorum.Bu aile dört kişilik bir aile.Ailenin annesi o kadar sıcak kanlı ki sağolsun bir çok derdimle hep ilgilendi ve bu beni ciddi sıkıntılardan kurtardı ve ailenin diğer iki genci onların bilgisiyle burada ki okul hakkında çok bilgi sahibi oldum ve evin babası işin açıkçası daha onunla görüşemedim Türkiye de olduğu için ama Berline geldiği zaman hemen ziyarete gideceğim : )

Arkadaşlar bazı şeyleri belki ben sorun haline getirebiliyorum bu yüzden benim yaşadıklarım aslında sizlerinde yaşayacağı anlamına gelmiyor.Açıkçası itiraf etmek gerekirse ben ERASMUS'a kendimi tam anlamıyla hazırlamamışım bunun sıkıntısını ciddi anlamda yaşıyorum ama gene de arkamda olan o kadar çok insan var ki bu beni bu konu da çok rahatlatıyor.

Evet bu kadar şans ve sıkıntıdan bahsettik şimdi size ilk Çin Makarnası tecrübemi anlatayım : ))
Hayatımda ilk defa Çin Makarnası yedim ve lezzeti de ben beğendiğimi söyleyebilirim.Yani ilk gördüğüm zaman pek bizim oraların makarnasına benzetemedim ama ben farklı lezzetleri tatmayı sevdiğim için benim için iyi bir tecrübe oldu : ) Ben bu makarnayı Berlinde ki ailemle yedim ayrıca Berlin'in bir çok yerinde Çin makarnası ve dönerci bulabilirsiniz. Anlayacağınız bu ikisi  burada çok tüketiliyor.

Tüm makarna sevenlere tavsiye edilir : )))

Bu arada Berlinde ki ailem açıklamasını da yapayım.Hacet ailesi beni bu aileye dahil etti.Hatta şöyle bir konuşma geçmişti '' evimde Üniversitede okuyan bir oğlum var demişti. '' Bu beni ciddi anlamda çok mutlu etti.

İyi bir aileyle karşılaştım ve umarım hayatım boyunca hep bu tür insanlar hayatımın merkezinde olurlar.Sizler buna şans mı dersiniz bilemem ama hayatıma giren her insan aslında benim şansımdır.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder