2 Kasım 2012 Cuma

Zems Deutsch Kurs ...

Berlindeyiz derslerimiz başladı tabi Almancan ne alem de diyeceksiniz ?

Almancam bir nebze de olsa daha iyi ama şuan yeterli değil benim için.Tabi yeterli olması için Almanca kursa gitmem gerekiyor.

Yanda ki resim ZEMS TU Berlin girişi . Arkadaşlar TU Berlin de eğitim alacağınız zaman Almanca olarak da dil dersi alıyorsunuz.Tabi bu dersi kurs yani para karşılığında alıyorsunuz ücreti ise 48 € kursumuz 6 ay sürüyor.

Ayrıca bu kursun şöyle bir avantajı var bana bu dersi verdiğim taktirde kendi üniversitemden bir dersi okutacağım.Tabi bunu her koordinatör kabul eder mi bilemem ama benim Koordinatörüm kabul etti :)

Ayrıca buraya kayıt olamak istiyorsanız buradan giriş yapabilirsiniz.

Ayrıca Almanca dersinin yanında bir çok dil dersi de alabilirsiniz bu hatırlatmayı da yapayım.

Şimdi gelelim bana ; ben en düşük seviyeden başladım kursun açtığı A2 .

Derslerimiz gayet iyi gidiyor ama sadece benim 1 gün kursum var oda salı günü  toplam 3 saat.Yani keşke her gün olsa çünkü böyle çok kopuk kopuk oluyor.Siz siz olun Berline geldiğiniz zaman bu kurstan ayrı başka kurslara da başvurun ben birazcık geç kaldım bu konuda.

Şimdi size kayıtlardan bahsedeyim.Size bir tarih veriliyor ve bunun yanında da sistemin açılacağı bir saat o saatlerde bilgisayar başında olursanız sizin için çok iyi olur çünkü bu kurslar çok çabuk dolabiliyor.
Ayrıca başvurunuzu Online yapıyorsunuz yukarıda ki verdiğim adresten

Başvuru esnasında mail adresine yanda ki gibi bir belge gelecek bu belgeyi gördüğünüz zaman bilin ki bu dersi almışsınız.

Şimdi sizlere online başvuru yaparken yanınızda olması gereken ya da hangi sorulara cevap yazacaksınız onları sizinle paylaşayım ;


Evet arkadaşlar yandaki resimde de sizlere sorulan soruları paylaştım.Çünkü sizden isteyecekleri bazı bilgiler var onları başvuru yapmadan önce yanınız da bulundurursanız sizin için iyi olur.

Şimdilik sizlerle paylaşımlarım bu kadar bazı konuları sizlerle paylaşamadım ama en kısa zaman da sizlerle paylaşacağımdan emin olabilirsiniz.



Şimdi bir alışveriş yapıp akşam ki parti için biraz hazırlanmam lazım : ))

Bakalım akşam ki Parti nasıl geçecek hadi hayırlısı diyelim o zaman : )


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder