12 Kasım 2012 Pazartesi

Berlin de yaşıyorum ...

Güzel bir hafta sonu ...
Güzel insanlarla güzel bir Berlin turu ...

Cumartesi saat 14:00 sularında Regensburg dan Nilay ve onun arkadaşları Berline geldi :)
Bu arada Nilay benim Üniversiteden arkadaşım yani Almanca kursunu beraber aldık kendilerinin Almancası iyidir bu arada Erasmus konusunda bana yardımı oldukça fazladır.

Belki bu yazımı okur acık öviyim :))) Yoksa kızar falan !

Evet arkadaşlarla Haupbahnhof da buluştuk tabi aralarında bir tek Nilayı tanıyorum ama geriye kalan arkadaşları da zaman geçtikçe sevdim : ) Şunu da itiraf etmem gerekiyor Nilaycımııı özlemişim : )
Berlin de Nilaycımla ilk fotom : ))
İlk ne yaptık gezebileceğimiz çoğu yeri gezmeye çalıştık şimdi sizlere tek tek gezdiğimiz yerlerin ismini vermek istemiyorum
  -Neden ?
  -Çünkü her an okumaktan vazgeçebilirsiniz : )
Öncelikle arkadaşlarım Berline hayran kaldılar. Ayrıca tanıştığım arkadaşlarımın bir kısmı Çek Cumhuriyetinden geliyorlar.Yani anlayacağınız millet Dünya turu yapmaya başlamış ben hala Berlindeyim : )))

Ayrıca dipnot olarak belirtmek isterim HASTAYIM !!
Neyse konumuza geri dönelim.Şimdi bir çok yeri gezdik tabi bunu yürüyerek yaptık aldım elime haritayı geziyoruz.Şaka maka cidden iyi harita okuyorum yani arkadaşlarımda sağ olsunlar öyle düşünüyorlar : ))
Tabi Berline gelmişken Kreuzberg'e gidilmez mi...Tabi ki direk bir Türk lokantasına gittik.Hani ben burda alışkınım da Çek de okuyan arkadaşlar bu duruma baya bir hayran kaldılar.

-Yazık orada sucuk, çikolata, zeytin vs. yokmuş : ) şaka maka cidden çok zor bir durum o yüzden ben çok şanslıyım.Bunu bir kez daha anladım.

Neyse biz lokantaya girdik ama millet şok da yani görseniz bunlar kıtlıktan mı çıktı ya da uzun zamandır Türk Yemekleri görmüyorlar falan zannedersiniz ki cidden Çek Cumhuriyetinde böyle bir sıkıntıları varmış.Yani bana bu durumlar çok normal geliyor ama bir de onlar gibi düşününce verdikleri tepkiler cidden çok doğru.Neyse çoğumuz Döner söyledik ayrıca Burcu da kıymalı pide söyledi yani pide cidden pidemiydi bu konunun üzerine baya bir konuştuk : ) Hayır o pideyse Türkiye de yediklerimiz ne ?

Her neyse yemeğimizi yedik sağ olsun dönerleri hazırlayan abi bize çay ısmarladı ŞİRKETTEN : )))

Tabi bende uzun mu uzun zamandır demlikten çay içmemiştim ki arkadaşlarda baya bir özlemişler : )

Yanda ki resimden de görmüş olduğunuz gibi çayları görünce çocuklar gibi sevindik : )

Anlayacağınız hafta sonumuz iyi geçti en azından benim için öyle : )

Buradan sonra bir Türk Alışveriş Merkezine gittik.Ne de olsa bazı arkadaşlar uzun zamandır sucuk vs. yemiyorlarmış ve Marketten almak istedikleri şeyleri alıp oradan da ayrıldık..

Eeeeee sonra ne mi yaptık.Akşamın karanlığında Berlin Duvarını görmeye gittik ayrıca hafta sonu ne kadar güzel geçse de hava için aynı şeyi söyleyemicem. Evet burayı da gezdikten sonra hepimiz Alexanderplatz da ayrıldık ve Nilaycığımla beraber bizim yurda geçtik.Yazık kalacak yeri yokmuş bende kıyamadım yanıma aldım : )))

Baktık yurtta canımız sıkılıyor bende bir Film izleyelim dedim .Ne mi izledik ?  '' Sağ Salim ''
Filmimiz bitti biz uyuduk.Sabak 6:30 da tekrar kalktık çünkü saat 7:30 toplanıp Berlini gezecektik : ) ama baktık millet daha kalkmamış bizde tekrar yattık yanılmıyorsam 7:30 gibi falan kalktık 3 tanecik sandviç hazırlayıp yurttan çıktık.

Veee o buluşma anı; yazık arkadaşlar sabah kahvaltısı yapmamışlar kaldıkları Hostel de bıçak bulamamışlar ki bir gün öncesinden alışveriş yapmışlardı :(

Her neyse buluştuktan sonra Berlin Duvarına tekrar gittik biraz oraları gezdikten sonra o muhteşem ana geldi ....

Bergama Müzesi...bunu diğer yazımda detaylı bir şekilde anlatacağım.

Veeee her güzel şeyin bir sonu olduğu gibi bu arkadaşları da uğurlama zamanı geldi.Arkadaşların hepsini çok sevdim ve umarım bir daha böyle bir buluşma ayarlayıp her yeri gezeriz : )))

Güzel Berlinde güzel İnsanlar ...


2 yorum:

  1. O Nilay ben oluyorum :D beni özlemiş :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaşım sağ olsun cevap vermek için hiç zaman geçirmemiş : )

      Sil