18 Kasım 2012 Pazar

Film Köşesi - 3

Bu köşemize halen devam ediyoruz.

Aranız da bulunduğum Film tavsiyelerinde izlediğiniz filmler var mı merak ettim düşünceleriniz benimkiyle örtüşüyor mu diye : )

Neyse şimdi izlediğim diğer filmlere geçecek olursak ;



Safe ...
Kategori : Aksiyon
Açıklama : Nedense Jason Statham'ın filmleri süper oluyor ki bu filmi de işin açıkçası öyle olur diye izlemeye başladım ki öyleydide.

Yanlış hatırlamıyorsam bu Aktörün beğenmediğim hiç bir filmi yok.O yüzden bu adamın yaptığı filmler izlenir : )

Şimdi gelelim Filme ; film Rus mafyasıyla Çin mafyasının bir kasanın şifresini öğrenmesini konu alan bir Aksiyon Filmi.Bu şifreyi de sadece küçük bir kız biliyor ve isminden de anlayacağınız gibi koruyucu ... Jason Statham bu küçük kızı koruma işini üstleniyor.

10 / 8



Brave ...
Kategori : Animasyon
Açıklama : Bu Berlinde izlediğim üçüncü Animasyon Filmi.Diğerlerine nazaran biraz düşük ama gene de zamanı olan arkadaşlar izlemeli diye düşünüyorum.

Burada da genç bir kız kaderini değiştirmek için bir cadıya güvenir ve bunun sonuncunda da beklemediği olaylar gerçekleşir.

Görüntü efektleri gerçekten güzel.

İzlemenizi tavsiye ederim.

10 / 8



Step Up Revolution ...
Kategori : Romantik
Açıklama : Ben bu filmin bir çok serisini izledim ve bu da ciddi anlamda başarılı bir yapım olmuş.

Konu olarak evet biraz sıradan olsa da danslar müzikler yani süper. Hele ki dans gösterilerine bayıldım.Ayrıca Film ne kadar dans üzerine de kurulsa Aşk da sizi Film de karşılıyor.

Bu yüzden bunu da izlemeden geçmeyin.

10 / 9





Ted ...
Kategori : Komedi
Açıklama : Şu sıralar nedense komedi filmi izleme ihtiyacı duyuyorum ve her izlediğim film ne yazık ki beklediğimin altında da olabiliyor ki bu film de aslında vasatın altında bir film ama unutmamamız gereken şey neydi ? Emeğe saygı !!!

Yani ben izlemenizi tavsiye eder miyim ?
Sanırım Hayır.Bunun yerine başka filmlere göz atabilirsiniz.Ayrıca şunu da belirteyim ben beğenmedim sizlerinde beğenmeyeceğiniz anlamına gelmez : )

10 / 5




Halo 4 Forward Unto Dawn ...
Kategori : Bilim-Kurgu
Açıklama : Bu Film gerek görüntü kalitesiyle olsun gerek Filmin konusu olsun ciddi anlamda güzeldi ama nedense film tadın da değildi yani bir dizi şeklinde konular anlatılmış.

Belki izlediğim bu Film bir dizi de olabilir ondan çok emin değil ama umarım devamı da gelir : )

İzleyin izlettirin ....

10 / 9





Ong Bak 3 ...
Kategori : Aksiyon
Açıklama : Ben bu filmin diğer serilerini izledim nedense bu serisini izlediğim zaman sıkıldım ama şunu söylemek isterim Film deki çoğu sahneler süperdi bunun yanında seçilen müziklerde 10 numaraydı ama nedense izlerken ben çok sıkıldım.

Sanki diğer serileri daha bir güzeldi.Tabi tercih meselesi : )

10 / 7







Süper Türk ...
Kategori : Komedi
Açıklama : Bir Türk filmi ve komedi.Normalde Türklerin yapmış olduğu komedi  dalında beğendiğim çok ender filmler vardır ve bu film ne yazık ki bu kategoriye girmiyor.Filmi izlerken sıkıldım mı hayır baştan sona izledim.

Ama anlatılanlar o kadar basit ki filmin kalitesini ciddi anlamda düşürmüş ve bana acaba bu filmi çekmelerinde ki amaçları neydi diye bir düşünceye soktular.Yani çok gereksiz bir film olmuş.Bu arada filmin kalitesi dedim ama orta pek kalite yok !

10 / 5




Splice ...
Kategori : Bilim Kurgu
Açıklama : Öncelikle Filmi hiç sıkılmadan izledim ve bu dal da izlediğim filmlere çok da benzemiyorum.Yani biraz saçmalıklar olsa da adı üzerinde Bilim Kurgu neden olmasın ? : )

Yapılan bir deney sonucunda hiç beklenmedik bir canlının ortaya çıkmasıyla devam eden olaylar anlatılıyor.

İşin açıkçası sonunu merak ede ede izledim umarım ikincisi de vizyona girer ...

10 / 8





                                Şimdilik sizlerle paylaşacağım filmler böyle arkadaşlar...
Eğer bu filmleri izlemek isterseniz size izleme sırası olarak şöyle bir sıralama verebilirim.
  1. Step Up Revolution
  2. Halo 4 Forward Unto Dawn
  3. Safe
  4. Splice
  5. Brave
  6. Ong Bak 3
  7. Süper Türk
  8. Ted
Şimdilik paylaşımlarım bu Filmlerle sınırlı.
Tekrar ve tekrar Film Köşesinde görüşmek üzere.
Takip de kalın ayrıca yorumlarınızı da bekliyorum : )


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder