5 Kasım 2012 Pazartesi

Film Köşesi - 2

İtiraf etmek gerekirse '' Film Köşesi '' yazımın bu kadar takip edileceğini düşünmemiştim ama ne yalan söyliyim bir yandan da mutlu oldum : )

Şimdi gelelim izlediğim diğer Filmlere ....

The Avengers ...
Kategori : Bili Kurgu
Açıklama : İşin açıkçası bu film şimdiye kadar izlediğim filmler arasında en iyiler arasında bulunmak da.Film de iz bırakan kahramanların yaşamış olduğu mücadeleyi anlatılıyor.Tabi bu anlatılırken de enfes görüntü efektleriyle karşılaşıyorsunuz.

Hatta öyle ki benim tek tek izlediğim hayali kahramanların hepsini bir arada görmek filme ayrı bir tat kattığını düşünüyorum.Sıkılmadan izleyeceğiniz bir film...

10 / 9


Kutsal Damacana Dracoola ...
Kategori : Komedi, Korku, Macera
Açıklama : Güzel umutlarla izlemeye başlayıp ama filmin bitmesini bekleyememek ! Evet arkadaşlar ben şuna inanırım her film için mutlaka ciddi bir emek harcanmıştır film kötü olsa da '' emeğe saygı ''
öncelikle bunu unutmamak gerekir.

Yani bu film hakkında ne söylenebilir cidden bilmiyorum.Filmi izlemeden önce yorumlara baktım ama ne yazık ki benim görüşüm o yorumlara ciddi anlam da ters düşüyor diyip siz bu yorumdan ne çıkaracağınızı anlamışsınızdır diyerek noktalıyım : )

10 / 4


Madagascar - 3 ...

Kategori : Komedi
Açıklama : İzlediğim Animasyonlar içerisin de en iyilerinden biri öncelikle bunu belirteyim.Başlarda biraz durgun geçsene film ilerledikçe kalitesini yükseltiyor.

Zamanınız olsun olmasın bu filmi izleyin.Nedense Animasyonların başarı şansı sanırım diğer yapımlara göre daha yüksek.Benim şimdilik buradayken izlediğin 2. Animasyon ve her ikisi de güzeldi.

10 / 9





Paraisos Artificiais ...
Kategori : Romantik
Açıklama : Film başlarda çok ama çok durgun başladı ve öyle de devam etti.Filmi sonuna kadar izledim ama işin açıkçası çok da waowwww diyemedim.

Film de hareketli sahneler yok diyebileceğim kadar az.Ayrıca ne kadar duygusal tarz da bir film olsa da cinsellik de ciddi oran da fazla...

10 / 5






Snow White and the Huntsman ...
Kategori : Fantastik
Açıklama : Böyle bir yapımdan sıkılmak ! Arkadaşlar bu filmi izlemeden önce dedim ki vay süper filmdir falan ki internette de baya reklamı olmuştu ama bu kadar düşük tempo da bir film beklemiyordum.

Tamam görsel efektler falan iyi ama arkadaş sıkıntıdan patladım bu filmi izlerken.Tabi herkesin kendi zevki bu filmi beğenenlerde olmuştur ama benden kaldı !

10 / 5



Abraham Lincolin Chasseur de Vampires ...
Kategori : Fantastik
Açıklama : Bu filmi izlerken nedense afişten kaynaklanıyor sanırım baya iyi bir filmdir diyerekten seyretmeye başladım.Cidden de uzun süredir bu kadar güzel bir film izlemedim.

Evet konusu belki cazip gelmeye bilir işte vampirlerin tabi rica ise ipini çekiyor Abraham.Vallahi ben beğendim ki Vampir filmleri arasında en iyiler kategorisindedir.

10 / 10






Finding a Family ...
Kategori : Dram
Açıklama : Şu sıralar çok mu duygusalım ne ? Bu filmi izlerken artık dayanamadım ağladım gitti.Sanırım annemi özledim :(

Filme gelecek olursak başarılı bir öğrencinin yılmadan tüm zorlukları aşmak için çektiği sıkıntıları filmde görebilirsiniz.

Ayrıca filmi dikkatli izlerseniz aslında hepimizin alması gereken bazı mesajlar var.

10 / 10







Sağ Salim ...
Kategori : Komedi
Açıklama : Arkadaşlar uzun zamandır bu kadar güldüğümü hatırlamıyorum. Hele ki bir Türk Filmine.Yani bunu Türk Filmleri Komedi kategorisinde değerlendirsek 10 numaralık Film.

Bir adamın başına gelebilecek sanırım en tuhaf ve orijinal olayların anlatıldığı ve yok artık daha neler diyebileceğiniz ve ciddi anlamda güldüren bir film.

İzleyin izlettirin  : )

10 / 9




                                    Şimdilik sizlerle paylaşacağım filmler böyle arkadaşlar...
Eğer bu filmleri izlemek isterseniz size izleme sırası olarak şöyle bir sıralama verebilirim.
  1. Madagascar - 3
  2. Sağ Salim
  3. Abraham Lincolin Chasseur de Vampires
  4. Finding a Family
  5. The Avengers
  6. Snow White and the Huntsman
  7. Paraisos Artificiais
  8. Kutsal Damacana Dracoola

Şimdilik paylaşımlarım bu Filmlerle sınırlı.
Tekrar ve tekrar Film Köşesinde görüşmek üzere.
Takip de kalın ayrıca yorumlarınızı da bekliyorum : )


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder