4 Kasım 2012 Pazar

Sarhoş mu oluyorum ne ?

Bir gün öncesinden haberim olan Parti ve bir gün öncesinden yaşadığım heyecan !

Heyecan yaşamamın sebebi  '' ortamda ki arkadaşlarla anlaşabilecek miyim? '' den kaynaklanıyor.Onu belirteyim ama dün şunu farkettim ben İngilizce konuşuyorum : )

Partinin günü ve saati geldi ve bende hiç heyecan veya bunlara benzer bir duygu yok : )


İlk Parti ilk poz ve ilk Kültür kaynaşması ...

Evet arkadaşlar Partiyi Kat arkadaşım Daniel planladı ve hayata geçirdi.Partimiz saat 9 da başladı ve ben ilk içkimle o sıralarda tanıştım. '' Caipirinha '' ilk defa içtim ve gerçekten de 10 numara olduğunu söyleyebilirim.İçkilerimizi aldıktan sonra tabi arkadaşlar akın akın gelmeye başladılar : )

Partimize yanda görmüş olduğunuz aparatiflerle başladık ve bunun yanında bir kasa bira : )

Burada Partiler farklı şöyle ki Partiye gelenlerin çoğu muhakkak içecek veya yiyecek bir şeyler getiriyorlar.Normalde ben Türkiye de böyle bir şey görmedim gören veya duyan varsa bilemem tabi : )

Şimdi gelelim Almanlarla ilk temasa.Ben ağzımı açmadan bir kız yanaştı yanıma ismini unuttum ne yazık ki neyse biz uzun uzun konuştuk ha bu arada İngilizce konuştuk : )

ve daha sonra bir çok arkadaşla iletişime geçtim.Öncelikle hiç dışlamadılar ve çoğunda İstanbul hayranlığı var.Bunun yanında Antalya konusunda da baya bilgililer.Evet arkadaşlar konuştuğum çoğu arkadaşa Türkçe kelime bilip bilmediklerini sordum ve sizin de tahmin edeceğiniz gibi nerde Küfür onu öğrenmişler : )

Neyse partide yeni yeni insanlarla tanışıyorum ve bunu yaparken de bir yandan da biramı içiyorum.O akşam üç bira içtim ve bunun yanında da bilmediğim bir çok içki içtim : ) Sağ olsun Alex '' ooo Tuna you drink '' demesiyle ne var ne yok içtim.Arkadaş o değil ben Berlin de alkolik olacağım.Her neyse tabi bunları içtikten sonra kafa güzel vallahi benim kafammı dönüyor yoksa Dünya mı o anda karar veremedim gerçi Dünya zaten dönüyor : ) Tabi bir yandan yüksek sesle müzik dinliyoruz tabi boş boş durmuyoruz dans ediyoruz ..

Öncelikle şunu söyliyim ; Kızlar dansıma bayıldılar !
                                                           cidden ha abartmıyorum ya kahretsin iyide oynarım ha : )

Yani burada ki dans olayı da farklı çünkü milletin kafası uçunca eli kolu gözü vs. pek rahat durmuyor : ) Özellikle partide bir Alman ( erkek ) arkadaş vardı vallahi partide yazmadığı kız kalmadı ne kadar kızların kafası güzel olsa da hiç biri pas vermedi : )

Evet arkadaşlar partimiz böyle geçti yanlış hatırlamıyorsam saat 04:00 civarında uyudum ve sıkı durun 08:00 civarında uyandım şaka gibi ya yani 4 saatlik bir uyku hayır düşünüyorum ben pisikopat mıyım diye !

Hayır ne zorum var demi yatsana arkadaş ah şu sevmedim huylarımı atsam atılmaz satsam satılmaz : )

O gecenin sabahı yanda ki resim sadece  sizin görmüş olduğunuz kısım : ) daha devamı var yani.Evet arkadaşlar sabah uyandım ve tahmin edeceğiniz gibi Başım ağrıyor.Yani hala bile kendime gelemedim.Sabah cidden benim için kötüydü.Her neyse yanda ki tabloyu görünce ortalığın ne kadar battığını düşünebilirsiniz ki haklısınız.

Temizliğe geçmeden önce bir duş alıyım dedim belki daha iyi olurum ama nerde baş ağrım devam ediyor.Her neyse temizliğe başladım ve yanılmıyorsam iki saat civarında bitirdim.Ama çok yoruldum yani bugünün nasıl geçtiğini hiç anlamadım :(

Sonra ne mi yaptım ; Daniel ile beraber sucuklu yumurta yedik. Mımmm özlemişim : )

İtiraf etmek gerekirse partide ki bir kıza gönlümü kaptırdım kaptıracağım ama tek engel kendimi ona iyi ifade edememem sanırım ama moral bozmak yok Hayırlısı belli mi olur belki yengeniz olur : )))

Kısmetim açılsın lütfen lütfen lütfen .....

2 yorum:

  1. Kız konusunda acele etmemeni tavsiye ederim. Yakınlık göstermeleri genellikle senden hoşlandıkları anlamına gelmiyor, değişikler o konuda :)

    YanıtlaSil
  2. Bilgilendirme konusunda teşekkürler dediğine aynen katılıyorum : )

    YanıtlaSil