23 Kasım 2012 Cuma

Çikolatayı seviyorum ...

Berlin de zaman geçirdikçe yeni yeni yerler keşfetmeye devam ediyorum.Hepinizin de bildiği gibi Almanya deyince çoğumuzun aklına Alman Çikolatası gelir : )

Ne yalan söyleyeyim buraya gelmeden önce arkadaşlarımın çoğu Alman Çikolatası siparişi vermişlerdi ...


Tabi ben daha önce Alman Çikolatası yemediğim için tadı konusunda çok da bir fikrim yoktu ta ki RİTTER SPORT 'a gidesiye kadar..

Yani bu kadar çikolata çeşidi ilk defa gördüğümü söyleyebilirim.Öncelikle buranın Internet adresini buradan bulabilirsiniz.Ayrıca eğer Berlin deyseniz vermiş olduğum adresten nerede bulunduğuna bakabilirsiniz.

Burayı bir arkadaş sayesinde keşfettim şahsen isminin burada geçmesini istemese de belki ilerleyen zamanlarda ismini sizlerle paylaşabilirim : )

Çikolatayı çok seven biri olarak buraya bayıldım.Özellikle burada çikolata satın alabildiğiniz gibi kendi tercihinize göre de çikolata yaptırabiliyorsunuz tabi bunun yapımı için biraz beklemeniz gerekiyor.                                                                                                                                                         

Yanda ki resimde de gördüğünüz gibi mutluluğum gözlerimden okunuyor : )

Yan tarafta ki fotoğraf binanın giriş kısmında bulunuyor yanlış hatırlamıyorsam bina  iki katlı ilk katında çikolatalar ve ikinci katında da çikolata yapımının resimli anlatımı ve bir kafe bulunuyor.

Biz daha çok birinci katta ki çikolatalarla ilgilendiğimizi söyleyebilirim ...

Tabi buraya gelinir de çikolata alınmaz mı ? Ben hemen elime bir poşet aldım ve kafama göre çikolataları poşete doldurmaya başladım.Yani tatlarını çok bilmediğim için ben hepsinden aldım artık şansıma ne çıkarsa : )


Evet arkadaşlar yanda ki görmüş olduğunuz çikolatalardan poşetime doldurdum tabi yanda ki fotoğraf çikolataların  bulunduğu kabın sadece bir yüzünü gösteriyor.

O kadar farklı çikolatalar var ki mesela yoğurtlusu yani bu benim ciddi anlamda çok dikkatimi çekmişti.Arkadaş yoğurtlu çikolatamı olur ama on numara oluyormuş : )

İşin açıkçası aldığım çikolataların hepsini beğendim yani buraya tekrar ve tekrar uğramayı düşünüyorum ....

Şunu bir kez daha anladım ki ben çikolatayı çook seviyorum : )

Eğer benim gibi çikolata sever arkadaşlar varsa mutlaka yolunuz buradan geçmeli ....

Berlin de Gezilecek  Yerler - 3 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder